måndag 31 maj 2010

Slem

Har betat av en 10-dagars period med allergi som gjort livet lite lagom kul. Allergin i sig har mest varit en massa snor och kliande ögon och tungt huvud men det som bromsat mig är att jag även varit kopiöst trött. En stor del av min drivkraft i vanliga fall är att jag är energisk och träningsvillig. Att nu kliva in i en ny värld av en trött dimma var en lite udda upplevelse. Men men men, nu är det värsta över, jag preparerar mig med spray i skallen varje dag och piggheten kom tillbaka igår. Nu djävular ska ni få se.

Vänta bara.

2 kommentarer:

  1. Intressant!
    Lider av samma elände, och så här några dagar innan maran får det ju gärna försvinna...

    En anslutande fråga: har det påverkat benen? Har du känt av "tunga ben" också, eller är det bara jag?

    SvaraRadera
  2. Nix: Exakt, kopiöst tunga ben när allergin är som värst. Känns som en bakfylla.

    SvaraRadera