måndag 29 mars 2010

Entalpivarning

Har tänkt skriva en kort uppdatering till alla mina fans världen över men det sk livet har kommit mellan varje gång. Nu är jag väldigt trött efter omställningen till sommartid, 3500m simning klockan tidigt, följt av cykel genom rusningstockholm till labbet i Solna, mixtra med antikroppar hela dan, cykel tillbaka genom rusningsstockholm, mata den lille och passa honom så han inte klättrar upp på något högt och slår sig igen, tvättid mellan 7 och 10 och försöka pricka in 15x1000m löpning med 30sek vila mellan centrifugering och torktumling.

Förra veckan gick bra. Lördagen gick bra. Långpass med musketörerna med 6x5min till vi spydde. Söndagen började bra. Först tröttade jag ut Love genom 2 timmars äventyrsbad på morgonen, sen långpromenad med vagn, vartefter jag begav mig iväg på ett tänkt långpass på cykel som dock slutade med 3 punkteringar så slangarna tog slut och att jag fick ringa efter den Gamle som kom och hämtade mig och sen fick jag nytt däck, ny slang och en matsäck med mackor med smörpapper mellan smöret och pålägget och hemmagjord saft med sugrör. Sen fick jag även se när den Gamle körde IM Frankfurtbanan på sin Computrainer för trettioelfte gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar