torsdag 5 augusti 2010

Kickstart maj brejn

Alltså, den här ansökan jag sitter och knåpar på suger inte bara fett, den suger all vilja att leva vidare ur alla varelser inom en handgranats briseringsradie. Jag fjäskar så mycket det går och är helt brunkladdig på alla fingrar som rört vid tangentbordet. Varför kan dom inte lotta ut dom förbenade pengarna istället? Vilken stackare ska läsa alla hundratals ansökningar och välja den minst dåliga? Dom kanske skickar dom till ett fångläger på Kuba och torterar fångar genom att läsa alla ansökningarna högt för dom. Smart som jag är så sparade jag denna smällkaramellen så att det är det första som ligger och stirrar på mig från skrivbordet när jag är tillbaka efter semestern. Å min hjärna som bara ätit ketonkroppar i 30 graders värme hela sommaren är inte mycket till hjälp. Ska nog ringa till Fröken Ur och gråta ut nu.

Som sojagrädde på rotmoset så springer 3 av världens snabbaste män genom tiderna ikapp bara en bit härifrån imorgon och jag har inga biljetter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar