onsdag 4 augusti 2010

yeahyeah

Nu har jag smugit igång lite med träningen igen. Lårmuskeln trilskas fortfarande men jag har redan planerat in två nya triathlontävlingar i augusti så det är bäst att den skärper till sig snarast. Den 5 september kör jag Ö till Ö, världens bästa, coolaste och hårdaste tävling, tillsammans med Kicken. Vi jagar förbrilt en sponsor som betalar den hutlösa startavgiften till oss, självklart räknar vi med en ärefylld seger i detta lopp då vi är det snyggaste och mest rutinerade laget med tillsammans 6 starter. Vad kan gå fel? Ingenting.

Då frustrationen över "stolpe ut-scenariot" i arméknivslandet bara har eldat på min träningsvilja så har jag börjat kika på roliga tävlingar under hösten och en masterplan av tävlande och tränande som aldrig förr börjar ta form. Efter segern i Ö till Ö lutar det åt att jag ställer upp i något av hösten ultralopp i löpning mest för att testa benen och se hur sakta det går att springa och hur djupa skavsåren i ljumskarna kan bli...


Se upp för mig och Kicken i höst!!!

1 kommentar:

  1. Du ska piska B***-Björn alltså? Intressant. Hard core. Idka lite fasadklättring och skaffa kikare så kan du se 100m-målgången från labbet. Jag och Bambi fixar lite idolbilder på 2-3 jättesnabba män. Seså.

    SvaraRadera