tisdag 13 mars 2012

Var är bilden tagen?

Jag testade en ny smitväg in till Babylon igår. Närmare enligt Eniro men det tog minst 20 minuter längre eftersom det var dödsis på stigarna inne i skogen. Den som vet vad stället heter är värd att kallas "Kungen av Smitvägar" hela veckan ut.  
Ledtråd: Jag kröp över denna bron i hopp om en genväg hem efter att David Näsvik och Odd hängt av mig nere i Nyköpingstrakterna redan 2007. Det slutade med att jag fick tigga till mig bitsocker på bonkmacken i Tullinge för att klara mig hela vägen hem

4 kommentarer:

  1. Inte en aning faktiskt. Bara till alla som läser här jag och odd är inte några monstermänniskor som hänger av folk som söndagsnöje. Vi är minsann jättetrevliga och ser till att människor att sänka tempot gradvis så att den svaga länken totalbonkar innan de de ber på sina bara knän att de verkligen vill cykla sista milen själv.

    Vi är minsann snälla vi!

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på stigberga.

    /Odd som är jätte snäll

    SvaraRadera
  3. Dave: Oja, ingen som gnällt på dig när dom blivit avhängda förrut...

    Odd: Kungen av smitvägar, rätt! Just du och Dave i kombination tycker jag är jättetråkigt. Du som sprätter i alla backarna och Dave som håller ett jämnt (för) högt tryck på platten. Jättedumt. Tur man alltid tränar ensam nu för tiden.

    SvaraRadera